• Jatka kassalle

Kauanko tuotteiden toimitus kestää?

Tuotteet jotka löytyvät meidän omasta myymälän varastosta, lähtevät toimitukseen saman päivän aikana.

Tilaukset jotka on maksettu manuaalisena tilisiirtona, joudumme tarkistamaan käsin. Tämä voi viivästyttää toimitusta arkipäivällä. Mikäli käytät verkkomaksupainiketta, tilaus kirjautuu heti maksetuksi. Tilaukset jotka tehdään klo 17 jälkeen, saattavat siirtyä seuraavalle arkipäivälle. Meiltä löytyvät tuotteet ovat myös noudettavissa heti tilauksen jälkeen, ei tarvitse odottaa noutoviestiä.

Varastossa oleville tuotteille arvioitu toimitusaika on ilmoitettu jokaisen tuotteen kohdalla erikseen. Huomioithan että toimitusaika on ilmoitettu arkipäivissä, joten viikonloput ja erikoispyhät voivat viivästyttää toimitusta.

Mikäli tilaat isomman erän tavaraa, lähetämme tuotteet kokonaistoimituksena, yhdessä lähetyksessä. Toimitusaika on siis viimeiseksi saapuvan tuotteen mukaan. Mikäli toimitus vaikuttaisi viivästyvän arvioidusta, pyrimme ilmoittamaan asiasta. Voitte myös tiedustella asiaa myynnin sähköpostista (myynti (ät) tietokonekauppa.fi) tai puhelimitse.

Tuotteiden saavuttua meille, lähetämme ne saman päivän aikana. Kun tuote lähtee meiltä toimitukseen, saatte siitä ilmoituksen sekä seurantakoodin antamaanne sähköpostiosoitteeseen ja/tai puhelinnumeroonne.

 Mitä maksutapoja teillä on käytössänne?

Vastaus: Käytössämme olevat maksutavat ovat maksunvälittäjämme Checkout Finland Oy:n tarjoamat maksutavat: maksuna verkkopankilla (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, S-Pankki, Handelsbanken, Tapiola, Aktia, Nooa, SP/POP, Ålandsbanken), SveaWebPay-lasku, SveaWebPay-osamaksu, Everyday, Jousto, luottokortit (Visa-, Visa Electron- Business Eurocard- ja Mastercard-kortit).

Postitse tai Matkahuollon kautta tilattaessa postiennakko/bussiennakko. 

Voit maksaa ostoksen myös tilisiirtona tilausvahvistuksessa olevilla maksutiedoilla, mikäli muuta vaihtoehtoa ei ole. Tämän lisäksi meillä voi maksaa ostokset myös Bitcoin-kryptovaluutalla. 

Myymälästä noudettaessa maksuvälineinä käyvät: käteinen, Debit -kortit, aktiiviraha, käyttöluotto ja luottokortit (Visa, VisaElectron, MasterCard, EuroCard, Maestro ja American Express). Huomioi, että jos maksat ennakkomaksulla voit noutaa tuotteen vasta, kun maksusuoritus näkyy tilillä. 

Postiennakko ja bussiennakkorahti lisää paketin kokonaishintaa posti- tai bussiennakkomaksun verran, kun ennakkomaksulla peritään vain toimituskulut.

Haluaisin ostaa etämyyntinä ja maksaa luottokortilla, miten se onnistuu?
Vastaus: Meillä käy luottokortti sekä myymälässä että verkossa. Meillä on kaikkien suomalaisten pankkien maksunappulat käytettävissä. 


Kun olen maksanut ennakkomaksun, kuinka nopeasti saan tuotteen?
Vastaus: Paketti voidaan lähettää heti, kun maksu on suoritettu ja suoritus todennettu. Nopeutat tilauksen käsittelyä, jos pystyt esittämään kuitin maksusta. Jos tuotetta ei ole heti hyllyssä, tilaamme sen välittömästi kun suoritus on tullut tilillemme. 

Onnistuuko toimitus laskulla?
Vastaus: Laskulla toimittaminen vaatii laskutushakemuksen täyttämisen ja käsittelyn. Pääsääntönä on se, että emme toimita suoraan laskulla tuotteita yksityisille elinkeinonharjoittajille, toiminimille tai muille henkilöyhtiöille. Vakiintuneen asiakassuhteen myötä laskutus on mahdollista myös em. yritysmuodoille. Ilman erillistä laskutussopimusta myymme laskulla vain valtion laitoksille ja tunnetuille suurille yrityksille.

Tuleeko teiltä mainospostia?

Oletuksena emme lähetä kenellekkään mainoksia. Mikäli haluatte teidän tulee erikseen valita uutiskirje tilausta tehdessänne. Uutiskirjeen voi myös tilata verkkosivuiltamme ylhäältä oikealla olevasta kirjelogosta. Samaa kautta voitte myös poistua uutislistalta koska haluatte.

 

Mikä on tilaukseni status?

Tilauksen seurannan kautta on mahdollista tarkistaa mitkä tuotteet ovat jo saapuneet meille ja mitkä ovat vielä tulossa. Mikäli tilaatte konepaketin voitte myös nähdä koska tilauksenne on kokoonpanossa.

Tilauksen seuranta löytyy verkkosivuiltamme vasemmalta ylhäältä. Päästäksenne tilaukseenne, tarvitsee teidän syöttää vain tilausnumero ja sukunimenne. Tilausnumeron löydätte tilausvahvistuksesta, jonka lähetämme antamaanne sähköpostiosoitteeseen.

 

Voinko maksaa laskulla tai osamaksulla?

Yksityisasiakkaille tarjoamme maksutapana myös osamaksua tai laskua. Saadaksesi myöntävän laskutuspäätöksen sinun täytyy olla vähintään 20 vuotias ja hoitanut raha-asiasi kunnolla. 

Yritysasiakaana voitte hakea suora/verkkolaskutusta. Päätämme aina yrityskohtaisesti voimmeko myöntää laskutusta. Mikäli yritys on vakavarainen, luotettavaksi tiedetty tai omaa aiempaa tilaushistoriaa laskutus yleensä myönnetään.

 

Maksutapahtumani keskeytyi, kuinka voin jatkaa sitä?

Voitte jatkaa tilauksenne maksamista tilauksen seurannan kautta.

Suosittelemme käyttämään valmiita maksupainikkeita, jolloin maksu kirjautuu heti maksetuksi. Mikäli verkkopankkinne ei ole tuettu meillä, löydätte myös maksutiedot viitenumeroineen tilauksen seurannasta. Manuaalisena tilisiirtona tehty maksu kirjautuu yleensä vasta seuraavana arkipäivänä.

Tilauksen seurannan kautta on myös mahdollista jatkaa kesken jäänyttä luottohakemusta.

Tilauksen seuranta löytyy verkkosivuiltamme sivun ylälaidasta. Päästäksenne tilaukseenne, tarvitsee teidän syöttää vain tilausnumero ja sukunimenne. Tilausnumeron löydätte tilausvahvistuksesta, jonka lähetämme antamaanne sähköpostiosoitteeseen.

 

Voinko saada alennusta?

Kun teet isomman tilauksen, kannattaa kysyä myynnin sähköpostiosoitteesta tarjousta paketille. Toimimme kovan kilpailutilanteen vuoksi minimikatteella ja pyrimme olemaan alueemme edullisin ostopaikka, joten isoja alennuksia emme pysty antamaan.

Toisinaan pystymme antamaan hyviä tarjouksia, joten kannattaa seurata verkkosivujamme tai tilata uutiskirje sähköpostiin. Uutiskirjeen voi tilata verkkosivuiltamme alalaidasta. Samaa kautta voitte myös poistua uutislistalta koska haluatte.

 

Tilauksen seurannassa lukee; varattuna tilaukseen. Mitä tämä tarkoittaa?

Meille saapuneet tai hyllystä löytyvät tuotteet ovat varattuina tilaukseen. Muut ovat tulossa maahantuojan varastosta. Teknisistä syistä maahantuojalta tuleville tuotteille emme pysty tarkkaa statusta antamaan, ennen kuin ne meille saapuvat.

 

Koska voin noutaa tilaukseni?

Kun tilauksenne on kokonaan meille saapunut, ilmoitamme asiasta tekstiviestillä ja sähköpostilla, mikäli olette molemmat antaneet. Tilauksen voi myös noutaa osissa, sitä mukaa kun tuotteet saapuvat. Tilauksen seurannasta näette mitkä tuotteet ovat meille saapuneet.