Usein kysyttyjä kysymyksiä

 

Maksutapahtumani keskeytyi, kuinka voin jatkaa sitä?

Voitte jatkaa tilauksenne maksamista tilauksen seurannan kautta. Tilauksen seurannan kautta on myös mahdollista jatkaa kesken jäänyttä luottohakemusta.

Tilauksen seuranta löytyy verkkosivuiltamme sivun ylälaidasta. Päästäksenne tilaukseenne, tarvitsee teidän syöttää vain tilausnumero ja sukunimenne. Tilausnumeron löydätte tilausvahvistuksesta, jonka lähetämme antamaanne sähköpostiosoitteeseen.

Suosittelemme käyttämään valmiita maksupainikkeita, jolloin maksu kirjautuu heti maksetuksi. Manuaalisena tilisiirtona tehty maksu kirjautuu yleensä vasta seuraavana arkipäivänä.

 

Kauanko tuotteiden toimitus kestää?

Vastaus: Tuotteet jotka löytyvät meidän omasta myymälän varastosta, lähtevät toimitukseen saman päivän aikana. Toimittajan varastosaldo päivittyy meille kerran vuorokaudessa, joten tuotetta ei välttämättä aina saada, vaikka sitä olisi ollut tilaushetkellä toimittajan varastossa.

Tilaukset jotka on maksettu manuaalisena tilisiirtona, joudumme tarkastamaan käsin. Tämä voi viivästyttää toimitusta arkipäivällä. Mikäli käytät verkkomaksupainiketta, tilaus kirjautuu heti maksetuksi. Meiltä löytyvät tuotteet ovat myös noudettavissa heti tilauksen jälkeen, ei siis tarvitse odottaa noutoviestiä, vaan voit tulla heti noutamaan tuotteet.

Toimittajan varastossa oleville tuotteille arvioitu toimitusaika on ilmoitettu jokaisen tuotteen kohdalla erikseen. Huomioithan että toimitusaika on ilmoitettu arkipäivissä, joten viikonloput ja erikoispyhät voivat viivästyttää toimitusta.

Mikäli tilaat isomman erän tavaraa, lähetämme tuotteet kokonaistoimituksena, yhdessä lähetyksessä. Toimitusaika on siis viimeiseksi saapuvan tuotteen mukaan. Mikäli toimitus vaikuttaisi viivästyvän arvioidusta, pyrimme ilmoittamaan asiasta. Voitte tiedustella toimitusaikaa myynnin sähköpostista (myynti (ät) tietokonekauppa.fi) tai puhelimitse.

Tuotteiden saavuttua meille, lähetämme ne saman päivän aikana. Kun tuote lähtee meiltä toimitukseen, saatte siitä ilmoituksen sekä seurantakoodin antamaanne sähköpostiosoitteeseen ja/tai puhelinnumeroonne.

 

Mitä maksutapoja teillä on käytössänne?

Vastaus: Käytössämme olevat maksutavat ovat maksunvälittäjämme Checkout Finland Oy:n tarjoamat maksutavat: verkkomaksupainneilla (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, S-Pankki, Handelsbanken, Tapiola, Aktia, Nooa, SP/POP, Ålandsbanken), MobilePay, Pivo, Siirto, Joustoraha, OP Lasku sekä luottokortit (Visa-, Visa Electron-, Business Eurocard- ja Mastercard-kortit).

Postitse tai Matkahuollon kautta tilattaessa postiennakko/bussiennakko. 

Voit maksaa ostoksen myös tilisiirtona tilausvahvistuksessa olevilla maksutiedoilla, mikäli muuta vaihtoehtoa ei ole. Tämän lisäksi meillä voi maksaa ostokset myös Bitcoin -kryptovaluutalla. 

Myymälästä noudettaessa maksuvälineinä käyvät: käteinen, Debit -kortit, aktiiviraha, käyttöluotto ja luottokortit/Credit -kortit (Visa, VisaElectron, MasterCard, EuroCard, Maestro ja American Express). Huomioi, että jos maksat tilauksen normaalina tilisiirtona, voit noutaa tilauksen vasta, kun maksusuoritus näkyy tilillä. 

Postiennakko ja bussiennakkomaksu lisää paketin kokonaishintaa posti- tai bussiennakkomaksun verran.

 

Kun olen maksanut tilauksen, kuinka nopeasti saan tuotteen?

Vastaus: Tilaus voidaan lähettää heti, kun maksu on suoritettu ja suoritus todennettu ja tuote on meillä myymälän varastossa. Jos tuotetta ei ole heti hyllyssä, tilaamme sen toimittajalta ja arvioitu toimitusaika on nähtävissä tuotteen tiedoissa ja ostoskorissa.

 

Miten näen bitcoin maksussa käytettävän vaihtokurssin ennen maksua?

Vastaus: Bitcoin maksun vaihtokurssin näkee, kun on tilannut haluamansa tuotteet ja aloittanut bitcoin maksun ja syöttänyt sähköpostiosoitteen. Tämän jälkeen näytetään Payment Protocol -maksulinkki, QR-koodi, vaihtokurssi ja suoritettavan maksun määrä.

 

Onnistuuko yritykselle toimitus laskulla?

Vastaus: Laskulla toimittaminen vaatii laskutushakemuksen täyttämisen ja käsittelyn. Pääsääntönä on se, että emme toimita suoraan laskulla tuotteita yksityisille elinkeinonharjoittajille, toiminimille tai muille henkilöyhtiöille. Vakiintuneen asiakassuhteen myötä laskutus on mahdollista myös em. yritysmuodoille. Ilman erillistä laskutussopimusta myymme laskulla vain valtion laitoksille ja tunnetuille suurille yrityksille.

 

Tuleeko teiltä mainospostia?

Vastaus: Oletuksena emme lähetä kenellekkään mainoksia. Mikäli haluatte meiltä tarjouksia, tulee teidän erikseen valita uutiskirje tilausta tehdessänne. Uutiskirjeen voi myös tilata verkkosivuiltamme. Samaa kautta voitte myös poistua uutislistalta koska haluatte.

 

Mikä on tilaukseni status?

Vastaus: Tilauksenne statuksen saatte nopeasti selville soittamalla meille tai lähettämällä sähköpostia.

 

Voinko kuluttajana maksaa laskulla tai osamaksulla?

Vastaus: Kyllä. Maksuvaihtoehdoistamme löytyy myös lasku ja osamaksu.

 

Voinko saada alennusta?

Vastaus: Toimimme kovan kilpailutilanteen vuoksi minimikatteella ja pyrimme olemaan kokonaistaloudellisesti edullisin ja järkevin ostopaikka, joten isoja alennuksia emme pysty antamaan. Kysy meiltä tarjous tarvittaessa.

Toisinaan pystymme antamaan hyviä tarjouksia, joten kannattaa seurata verkkosivujamme tai tilata uutiskirje sähköpostiin. Uutiskirjeen voi tilata verkkosivuiltamme alalaidasta. Samaa kautta voitte myös poistua uutislistalta koska haluatte.

 

Koska voin noutaa tilaukseni?

Vastaus: Voitte noutaa tilauksen, kun tilauksen tuotteet ovat meillä valmiina myymälässä. Lähetämme noutoviestin tekstiviestillä tai sähköpostilla. Tilauksen voi myös noutaa osissa, sitä mukaa kun tuotteet saapuvat.